Mediaroom

eLogistics: Online aplikace pro řízení logistiky

Aplikace eLogistics vám poskytuje přístup ke všem datům a také přímé spojení s našimi systémy řízení přepravy a skladování. Aplikace eLogistics poskytuje rychlé a jednoduché informace o všech procesech v celém dodavatelském řetězci. Aplikace nabízí mnoho nástrojů určených pro manipulaci, kontrolu a transparentnost. Můžete si vypočítat cenu za přepravu, zadat objednávku přepravy, sledovat podrobně jednotlivé kroky ve skladu, vyhledat správné produkty nebo dokonalý servis pro vaše logistické potřeby nebo sledovat své zásilky v reálném čase. Vytváříme maximální transparentnost díky důslednému skenování čárových kódů ve všech fázích dodavatelského řetězce.

Přehled výhod aplikace eLogistics

  • Kompletní transparentnost v celém logistickém řetězci
  • Úspora času, nákladů a zdrojů
  • Uživatelská přívětivost s nejvyšší úrovní detailů   
  • Možnost individuálního přizpůsobení systému

V aplikaci eLogistics jsou dostupné následující funkce:

1. productpilot: Nasměruje vás ke správnému produktu

S nástrojem productpilot je výběr správného produktu velmi snadný. Pomocí tohoto nástroje můžete rychle určit optimální nebo požadované přepravní časy vašich zásilek v Evropě. Po zadání země a PSČ ihned uvidíte, které produkty z řady entargo a vivengo nejlépe splňují vaše požadavky na přepravu zásilek.

2. freightquotation: Umožňuje podrobně sledovat ceny přepravy

nástrojem freightquotation můžete rychle zjistit vaše individuálně sjednané ceny za přepravu. Vaše domluvené ceny se společností DACHSER jsou plně zohledněny. Nástroj freightquotation je skvělý nástroj pro rychlé získání cenové nabídky bez nutnosti dalšího dotazování.

3. transportorder: Své objednávky zadáte jedním kliknutím

S nástrojem transportorder můžete řídit své objednávky online. Systém může být dokonale přizpůsoben individuálním potřebám. To vám ušetří čas díky předvyplnění a automatickému importu dat objednávky. Díky integrovanému managementu adres budete mít vaše adresy vždy pod kontrolou. Funkce importu adres z vašeho ERP systému doplňuje funkci správy adres. Informace o nebezpečném zboží či použití vašich vlastních NVE kódů jsou rovněž zohledněny při zadávání objednávek díky propojení se systémem Domino.

4. shipmentpointer: Informace o stavu zásilky

S nástrojem shipmentpointer se můžete rychle a snadno dotázat na stav své zásilky - není nutná žádná předchozí registrace. Po zadání kódu NVE/SSCC, zakázky, dodacího listu, objednávky nebo zásilky nástroj shipmentpointer vyhledá vaši zásilku a současně vám poskytne maximální úroveň ochrany dat a zabrání neoprávněnému přístupu.  Pro použití funkce Track & Trace na mobilních zařízeních je k dispozici nástroj shipmentpointer pro telefony iPhone, Blackberry nebo Android.

5. shipmentcontrol: Všechny zásilky přehledně

Pomocí nástroje pro sledování zásilek shipmentcontrol můžete bez problémů monitorovat své zásilky online až po úroveň jednotlivých balíků. Informace o doručení a elektronické potvrzení o doručení jsou okamžitě odeslány z kapesního počítače řidiče do centrálního systému. V reálném čase naleznete jméno příjemce, zobrazíte jeho podpis a čas doručení a v případě potřeby můžete sledovat odchylky od plánovaného procesu. Kromě toho získáte přístup k digitálnímu archivu společnosti DACHSER, v němž je uložena fotodokumentace k zásilkám. Nástroj shipmentcontrol nabízí funkci Track & Trace nejen pro distribuční logistiku (shipmentcontrol send), ale i pro nákupní logistiku (shipmentcontrol collect). Jednoduchým kliknutím můžete přepínat mezi zobrazeními a máte možnost sledovat jak zásilky, jejichž jste příjemcem, tak i vaše objednávky pro vyzvednutí zboží.

6. warehousecontrol: Vaše okno pro nahlédnutí do skladu

Díky nástroji warehousecontrol můžete sledovat procesy v distribučních centrech až do těch nejmenších detailů - od stavu vychystání objednávky až po sledování šarže. Umožňuje vám to ihned kontrolovat chybějící položky a stav na skladě. Prostřednictvím propojení s nástrojem shipmentcontrol můžete sledovat celý přepravní proces až po dodání zboží.

7. deliveryorder: Vyskladnění vašeho zboží ze skladu

S pomocí nástroje deliveryorder můžete své zboží uložené v našich skladech nechat připravit pro doručení. Nástroj deliveryorder si můžete přizpůsobit dle svých specifických potřeb. Uvítáme vaši spolupráci při definování nastavení, která jsou pro vás relevantní, a zobrazení nebo skrytí jednotlivých funkcí.

8. ordermonitor: Mějte své objednávky pevně v rukou

S nástrojem ordermonitor můžete přehledně zobrazit a monitorovat své objednávky od dodavatelů na celém světě. Všechny důležité informace jsou zde přehledně a strukturovaně zobrazeny. Díky důmyslným vyhledávacím funkcím, aktivním upozorněním, nahrávání dokumentů a mnoha dalším funkcím je ordermonitor nepostradatelným nástrojem k monitorování dodavatelského řetězce. Další výhoda: Pro každý projekt si můžete nakonfigurovat tento nástroj podle individuálních přání a požadavků.

9. invoicecenter: Správa faktur online

Všechna podrobná data specifická pro danou zásilku jsou přístupná online prostřednictvím nástroje invoicecenter. Data jsou dostupná ve formě souborů PDF, tabulek Excel a souborů XML. Tyto údaje lze také odesílat prostřednictvím našeho EDI centra pro elektronický přenos dat. Ušetříte tak papír i práci. Díky souhrnné fakturaci obdržíte poštou pouze jeden list papíru. Jsou zde v souhrnné formě uvedeny informace potřebné pro daňové odpočty a také informace pro dané účetní období.

10. pallettpoolaccount: Digitální paletový účet

Nástroj pallettpoolaccount řídí veškeré manipulační prostředky, které vyžadují sledování, například europalety nebo přepravní bedny. Konkrétně: Pokud společnost DACHSER přijme výměnné manipulační prostředky, budou připsány na váš účet v nástroji palletpoolaccount a zaúčtovány po jejich navrácení. Můžete si kdykoli stáhnout informace o svém účtu ve formě tabulky Excel.