Doporučené články

Novinky 12/18/2019
Poslední letošní vydání DACHSER magazínu

Inovace a kvalita spojená s tradicí a zručností, to je synonymum pro mnoho švýcarských výrobků. Těší se vynikajícímu celosvětovému renomé. Patří mezi ně i bylinné pastilky Ricola, klasika mezi bonbony, jejíž speciální receptura obsahuje výtažky ze 13 švýcarských horských bylin.

Tiskové zprávy 12/05/2019
DACHSER a charitativní organizace terre des hommes rozšiřují spolupráci

Mezinárodní logistický provider DACHSER a mezinárodní organizace pro pomoc dětem terre des hommes rozšiřují své dlouholeté sociální působení v regionech jižní Asie, jižní Afriky a Latinské Ameriky. Trpělivost, neúnavnost a vytváření lokálních a kulturních kořenů jsou klíčem k úspěchu společných rozvojových projektů.

Číst
Tiskové zprávy 11/19/2019
DACHSER Air & Sea Logistics certifikován pro farmaceutické zásilky na třech kontinentech

Mezinárodní logistický provider DACHSER získal certifikaci CEIV Pharma od organizace IATA pro zásilky z farmaceutického průmyslu pro svoji další pobočku. DACHSER Atlanta v USA se stane čtvrtou pobočkou v síti leteckých a námořních přeprav s nejvyšším stupněm certifikace logistiky v oblasti Life Science & Healthcare.

Číst
Tiskové zprávy 11/08/2019
DACHSER otevřel nové logistické centrum ve Freiburgu

Mezinárodní logistický provider DACHSER slavnostně zahájil provoz svého nového logistického centra v průmyslovém parku Breisgau v německém Freiburgu. Nová pobočka o rozloze 6 117 m2 zahrnuje překládkový terminál s 82 nakládacími branami a dvoupatrovou kancelářskou budovu. Společnost zde investovala cca 22 milionu eur a vytvořila 30 nových pracovních míst.

Číst

DACHSER Česká republika

Novinky 01/20/2020
DACHSER Brno má nového Operations Managera

Michal Císař nastoupil na pozici Manager Operations pobočky DACHSER Brno. Bude mít na starosti řízení všech klíčových týmů logistického provozu.

Číst
Informace z trhu 01/02/2020
Palivový příplatek

DACHSER Czech Republic a.s. stanovuje pro měsíc leden 2020 palivový příplatek ve výši 11 %. Postup výpočtu palivového příplatku si můžete prohlédnout v souboru níže.

Informace z trhu 12/17/2019
Nové regulační požadavky na přepravu lithiových baterií a článků od 1. ledna 2020

Lithiové baterie a články musí před přepravou splnit určité testy. Tyto zkoušky simulují různé podmínky týkající se například tlaku, teploty a nárazu, které mohou nastat během přepravy.

1. ledna 2020 vstoupí v platnost přísnější požadavky, které se týkají všech druhů přeprav  lithiových baterií a článků po celém světě. V budoucnu bude nutné pro všechny lithiové baterie a články vyrobené po 30. červnu 2003 (tj. UN3480, UN3481, UN3091, UN3090) předložit souhrnné zkoušky vyhovující UN 38.3.5, jakož i pro všechna vozidla poháněná bateriemi vyrobená po 30. červnu 2003 (tj. UN 3171). Za tato opatření mají společnou odpovědnost výrobci a distributoři tohoto zboží.

Podle informací leteckých a přepravních společností lze tuto dokumentaci vyžadovat od společnosti DACHSER, a proto žádáme naše zákazníky, aby nám poskytli tyto dokumenty pro všechny uvedené lithiové baterie a články, aby byly dostupné v celém dodavatelském řetězci. Rádi bychom informovali naše zákazníky, že od 1. ledna 2020 již není možné přepravovat toto zboží bez příslušné dokumentace. Více informací o tomto tématu získáte na tomto odkazu.

V případě dalších dotazů kontaktujte prosím svého obchodního zástupce.

Číst
Informace z trhu 11/27/2019
Nový mýtný systém v ČR

Od 1.12.2019 dochází v České republice ke změně mýtného systému. Místo mikrovlnné technologie se začne na tuzemských dálnicích a některých silnicích I. třídy využívat systém založený na bázi satelitního sledování vozidel. Celkem se počet zpoplatněných kilometrů dálnic a silnic I. třídy zvýší o 35 %.

Společnost DACHSER Czech Republic a.s. je na nový mýtný systém připravena a přepravní firmy, se kterými spolupracuje, budou včas do nového mýtného systému zaregistrovány a vybaveny palubními jednotkami.

Číst
Informace z trhu 11/05/2019
Odložený Brexit - co je třeba ještě zvážit?

Předčasné parlamentní volby ve Velké Británii se budou konat 12. prosince 2019. EU rovněž souhlasila s prodloužením lhůty pro Brexit do 31. ledna 2020. Nebezpečí, že Velká Británie odejde z EU bez dohody, je tedy prozatím odvráceno. Pokud bude dosaženo brexitové dohody před 31.01.2020, zůstane původně dohodnuté přechodné období pro odchod Velké Británie z EU do 31.12.2020 v platnosti.

Bez ohledu na to, zda se bude jednat o „měkký“ nebo „tvrdý“ Brexit, je pro celní zpracování zásilek do a z Velké Británie nezbytná informace o celním úřadu příslušného příjemce či odesilatele ve Velké Británii. Žádáme proto naše zákazníky, aby nadále informovali své obchodní partnery ve Velké Británii, aby nám poskytli informace ohledně budoucího celního odbavení.

O dalším vývoji vás budeme informovat.

Číst
Tiskové zprávy 10/31/2019
DACHSER získal cenu IMD Global Family Business Award 2019

IMD Business School se sídlem ve švýcarském Lausanne udělila mezinárodní logistické společnosti DACHSER renomované ocenění Global Family Business Award. IMD ocenila DACHSER za jasné struktury řízení, výbornou operativu a vysoké nároky na kvalitu. Za společnost i rodinu vlastníků převzali ocenění Bernhard Simon, CEO skupiny DACHSER a Birgit Kastner-Simon, marketingová ředitelka skupiny DACHSER. Stalo se tak na výroční konferenci Mezinárodní sítě rodinných společností (Family Business Network International) v indickém Udajpuru.

Číst
Tiskové zprávy 10/24/2019
DACHSER expanduje na severu Anglie

Mezinárodní logistický provider DACHSER otevřel novou pobočku v britském městě Rochdale nedaleko Manchesteru. DACHSER zde investoval 16 milionů eur do nových prostor o rozloze 5 175 metrů čtverečních.

Číst
Informace z trhu 10/17/2019
Incoterms 2020

Nová verze Incoterms nabude účinnosti 1. ledna 2020 a bude zahrnovat řadu změn. Dodací podmínky vydané Mezinárodní obchodní komorou upravují základní povinnosti kupujícího a prodávajícího v mezinárodním obchodu, jako je přechod vlastnictví mezi prodávajícím a kupujícím, dělba přepravních nákladů a přechod rizika ve smyslu odpovědnosti za ztrátu a poškození zboží a náklady na pojištění.

Incoterms 2020 se ještě více přizpůsobí současným globálním obchodním praktikám, proto je nová verze  viditelně orientovaná na praktickou stránku mezinárodního obchodu. Cílem revize bylo, aby byla ustanovení Incoterms uživatelsky přívětivější. Jejich prezentace byla revidována, aby uživatelům usnadnila výběr příslušné podmínky. Kromě toho se změnilo pořadí podmínek a ke každé podmínce byly přidány uživatelské pokyny.

Pokud jde o obsah, došlo k významným změnám oproti Incoterms 2010, zejména v následujících bodech:

  • Různé úrovně pojistného krytí u CIF a CIP: Stejně jako v minulosti je prodávající i nadále povinen v Incoterms 2020 uzavřít pojištění dopravy na vlastní náklady v podmínce CIF (Cost Insurance Freight) a CIP (Carriage Insurance Paid). Na rozdíl od Incoterms 2010 však obě podmínky nyní stanovují různé minimální úrovně krytí cargo pojištění dle klasifikace ICC (Institute Cargo Clauses). Minimální krytí, které je třeba dodržet při dohodnutí podmínky CIF zůstává nezměněno. Cargo pojištění, které má prodávající uzavřít, musí nadále odpovídat alespoň krytí v souladu s klauzulí ICC (C) nebo podobnými doložkami (krytí vyjmenovaných rizik). Je-li dohodnuta podmínka CIP, musí nyní prodávající poskytnout pojistné krytí v souladu s klauzulí ICC (A) (krytí všech rizik). Podmínky CIF i CIP umožňují smluvním stranám dohodnout se na pojistném krytí, které se od tohoto liší.
  • Zahrnutí požadavků souvisejících s bezpečností: Požadavky týkající se bezpečnosti přepravy zboží byly nyní zahrnuty do pravidel A 4 a A 7 každé doložky Incoterms 2020. Stejně jako u jiných podmínek Incoterms je třeba poznamenat, že podmínky Incoterms se přímo vztahují pouze na smluvní strany kupní smlouvy a nejsou předmětem přepravní smlouvy.
  • Incoterms 2020 obsahuje ustanovení pro přepravu vlastními dopravními prostředky u podmínek Free Carrier (FCA), Delivery at Place (DAP), Delivery at Place Unloaded (DPU), and Delivered Duty Paid (DDP).
  • Pro zboží prodávané na základě podmínky FCA (Free Carrier) a určené k námořní kontejnerové dopravě stanovuje FCA do budoucna novou možnost. Kupující a prodávající se mohou dohodnout, že kupující dá pokyn svému přepravci, aby po naložení zboží vydal prodávajícímu konosament (Bill of Lading). Zároveň je prodávající povinen předat tento konosament kupujícímu. To se obvykle provádí prostřednictvím zúčastněných bank.
  • Přejmenování DAT na DPU (Delivered at Place Unloaded). Podle podmínky DAT Incoterms 2010 prodávající dodal zboží, jakmile bylo vyloženo z dopravního prostředku na „terminálu“. Podle poznámek k Incoterms 2010 však termín „terminál“ neměl být chápán z technického hlediska, ale znamenalo to jakékoli místo vykládky. Tato skutečnost byla v Incoterms 2020 zohledněna přejmenováním předchozí podmínky DAT na DPU (Delivered at Place Unloaded) pro větší přehlednost. To znamená, že v budoucnu může být jakékoli dohodnuté místo místem určení.

Incoterms platí mezi smluvními stranami (národně i mezinárodně) kupní smlouvy, ale neomezují zvláštní práva a povinnosti v rámci tohoto smluvního vztahu. Na základě takto zaručené jednotné definice je třeba se vyhnout následným problémům s výkladem nebo nesrovnalostmi mezi smluvními stranami. Je třeba poznamenat, že Incoterms vzhledem ke své povaze jako ustanovení typu Všeobecných obchodních podmínek nepředstavují zákonná ustanovení, a proto se stávají právně závaznými pouze tehdy, pokud byly účinně dohodnuty mezi stranami kupní smlouvy prostřednictvím odpovídajícího odkazu (pro Incoterms 2020, to je možné i před 1.1 2020). Bez ohledu na to mají v jednotlivých případech protichůdná zákonná ustanovení stále přednost před podmínkami Incoterms.

Incoterms revidovalo 500 odborníků z více než 40 zemí.

Tyto doložky jsou uznávány po celém světě a používají se ve více než 30 různých jazycích.

Informace z trhu 10/17/2019
Tvrdý Brexit - předběžná opatření

Přestože dochází k určitým posunům v jednáních mezi EU a Velkou Británií, stále nelze vyloučit “No Deal” Brexit k 31. říjnu 2019.

Důsledky odchodu Velké Británie k 31.10.2019, zejména s ohledem na pohyb zboží do a z Velké Británie, jsou dobře známy. V první řadě by se jednalo o delší čekací doby kvůli hraničním kontrolám a celnímu odbavení veškerého zboží v souladu s pravidly WTO.

DACHSER přijme příslušná opatření, aby zajistil, že veškeré zboží přicházející / opouštějící Velkou Británii po 23:00 GMT (00:00 SEČ) 31. října 2019 bude odpovídajícím způsobem celně projednáno a zdaněno.
Tímto bychom chtěli znovu shrnout nejdůležitější body a opatření, aby dopady Brexitu na naše zákazníky byly co nejnižší.

V případě tvrdého Brexitu musí být před vyzvednutím zboží k dispozici následující informace a dokumenty nutné k celnímu odbavení:

  • Informace o zásilce
  • Faktura / proforma faktura
  • Dodací list
  • Vývozní doprovodný doklad VDD (v případě potřeby jej můžeme vydat)
  • Preferenční dokumenty a další dokumenty specifické pro produkt, pouze pokud je to možné a povinné

Ujistěte se, že výše uvedené dokumenty obsahují následující informace:
odesílatel s číslem EORI, příjemce s kontaktními údaji, dovozce, pokud se liší od příjemce s kontaktními údaji, faktura s evidenčním číslem, dodací podmínky Incoterms uvedené na faktuře, počet a druh zboží, popis zboží, země původu, Taric kód, hodnota zboží, měna, hrubá / čistá hmotnost.

Věnujte prosím pozornost vysoké kvalitě dokladů - dokumenty se budou elektronicky přeposílat.

Jsou-li nám dokumenty zpřístupněny v elektronické podobě, měly by být ve vysokém rozlišení (300 dpi).

Kromě toho je nutné mít kontaktní osobu pro celní orgány, včetně kontaktních údajů vašeho příjemce / dovozce (e-mailová adresa), abychom je mohli kontaktovat a získat potřebnou plnou moc. Potřebujeme ji, abychom mohli provést nezbytné celní odbavení. Bez plné moci nemůžeme celní odbavení provést.

Vezměte prosím také na vědomí, že budeme rovněž potřebovat podrobnější informace o zásilce, jako je počet a druh balení, popis zboží, hodnota zboží. V případě zásilek do Irska přes území Velké Británie bude muset být započat tranzitní režim přes Velkou Británii. Pro začátek doporučujeme, abyste do těchto zásilek přidali doklad T2L, protože zatím není jisté, zda irské celní orgány přijmou T2 jako doklad pro zboží ve volném oběhu EU poté, co bude zásilka přepravována přes Velkou Británii.

V rámci naší aplikace eLogistics bude možné zvolit dodací podmínky Incoterms pouze v omezeném počtu. Bude možné použít pouze FCA / EXW nebo DAP, aby byl zajištěn hladký přepravní proces. Rovněž je třeba upravit informace v EDI centru týkající se Incoterms, odpovědná osoba z vaší pobočky vás bude o potřebných změnách informovat.

Žádáme vás o porozumění a spolupráci, aby DACHSER mohl v tomto výjimečném případě tvrdého Brexitu zajistit co nejefektivnější a bezproblémový tok Vašeho zboží.

Nejdůležitější opatření pro přípravu bezproblémové logistiky jsme již dříve uvedli v našem Brexit checklistu.

Pokud máte další dotazy, neváhejte se obrátit na svou pobočku DACHSER.

Tiskové zprávy 10/11/2019
Edoardo Podestá se ujímá vedení DACHSER Air & Sea Logistics

Dlouholetý Managing Director asijsko-pacifického regionu nyní přebírá odpovědnost za aktivity společnosti DACHSER v leteckých a námořních nákladních přepravách. 

DACHSER jmenuje Edoarda Podestu na pozici Chief Operations Officer (COO) obchodní oblasti Air & Sea Logistics. Edoardo Podestá nahrazuje Jochena Müllera, který dosud tuto pozici zastával.

Číst
Ukázat více

DACHSER Corporate

Novinky 01/21/2020
SQAS assessment for DACHSER in Spain

Following in the footsteps of the locations in Barcelona North and Valencia, the DACHSER Spain branch in San Sebastian has now also been evaluated according to the SQAS safety and quality assessment system. In passing the assessment, DACHSER has fulfilled the strict requirements expected of logistics service providers in the dangerous goods sector with regard to process excellence, quality, sustainability, health, and safety.

Číst
Informace z trhu 01/20/2020
National Strike in France - Effects

French ports already impacted by days of strike are getting congested. Alternative options like Antwerp, Genoa or Barcelona are getting congested as well, therefore delays on bookings and pick up/delivery with those ports are expected.

Here is an overview of the duration of the strike activity in the French ports:

  • Dunkerque: dockers/stevedores 23/01 & 24/01; tugboats 22/01 to 25/01 until 6 am
  • Le Havre: dockers/stevedores 22/01 to 25/01 until 6 am; tugboats 24/01 to 25/01 until 8 am
  • Montoir: dockers/stevedores 22/01 to 25/01 until 6 am; tugboats 21/01 to 24/01 until 9 am
  • FOS: dockers/stevedores 22/01 to 25/01 until 6 am; tugboats 20/01 to 23/01 until 9 am

Pick-up and delivery by rail should be also very difficult. Airfreight is not concerned so far, but we will keep you informed about that.

Get assured that our operational teams will do their utmost to minimize the effects of the strike.

In case of any questions, please do not hesitate to contact your responsible contact person in the respective DACHSER branch.

Číst
Tiskové zprávy 01/20/2020
DACHSER expands its logistics center in Hof

Construction is expected to be completed by fall 2020. The expansion also includes offices and communal areas covering a total area of 900 square meters. “Our new multi-user warehouse next to the existing logistics center will offer space for us to provide contract logistics services for a medium-sized customer from the DIY and gardening sector for example,” says Klaus Neubing, General Manager of the Hof logistics center, about the expansion of business at the location. The contract logistics services that DACHSER offers in Hof combine transport solutions and warehousing with comprehensive value-added services such as picking and packaging. Following the expansion, DACHSER will employ some 500 people in the town. In addition, around 300 people work regularly for DACHSER through the independent transport companies or, for example, as seasonal workers.

Číst
Novinky 01/16/2020
DACHSER invests in the Netherlands

The groundbreaking ceremony for the expansion of the DACHSER Logistics Center Rotterdam in Waddinxveen, South Holland, was held in mid-December. Thanks to the construction of a new warehouse, DACHSER can offer its customers even more storage capacity.

Číst
Jdi na

Číst více

Informace z trhu 10/17/2019
Incoterms 2020

Nová verze Incoterms nabude účinnosti 1. ledna 2020 a bude zahrnovat řadu změn. Dodací podmínky vydané Mezinárodní obchodní komorou upravují základní povinnosti kupujícího a prodávajícího v mezinárodním obchodu, jako je přechod vlastnictví mezi prodávajícím a kupujícím, dělba přepravních nákladů a přechod rizika ve smyslu odpovědnosti za ztrátu a poškození zboží a náklady na pojištění.

Incoterms 2020 se ještě více přizpůsobí současným globálním obchodním praktikám, proto je nová verze  viditelně orientovaná na praktickou stránku mezinárodního obchodu. Cílem revize bylo, aby byla ustanovení Incoterms uživatelsky přívětivější. Jejich prezentace byla revidována, aby uživatelům usnadnila výběr příslušné podmínky. Kromě toho se změnilo pořadí podmínek a ke každé podmínce byly přidány uživatelské pokyny.

Pokud jde o obsah, došlo k významným změnám oproti Incoterms 2010, zejména v následujících bodech:

  • Různé úrovně pojistného krytí u CIF a CIP: Stejně jako v minulosti je prodávající i nadále povinen v Incoterms 2020 uzavřít pojištění dopravy na vlastní náklady v podmínce CIF (Cost Insurance Freight) a CIP (Carriage Insurance Paid). Na rozdíl od Incoterms 2010 však obě podmínky nyní stanovují různé minimální úrovně krytí cargo pojištění dle klasifikace ICC (Institute Cargo Clauses). Minimální krytí, které je třeba dodržet při dohodnutí podmínky CIF zůstává nezměněno. Cargo pojištění, které má prodávající uzavřít, musí nadále odpovídat alespoň krytí v souladu s klauzulí ICC (C) nebo podobnými doložkami (krytí vyjmenovaných rizik). Je-li dohodnuta podmínka CIP, musí nyní prodávající poskytnout pojistné krytí v souladu s klauzulí ICC (A) (krytí všech rizik). Podmínky CIF i CIP umožňují smluvním stranám dohodnout se na pojistném krytí, které se od tohoto liší.
  • Zahrnutí požadavků souvisejících s bezpečností: Požadavky týkající se bezpečnosti přepravy zboží byly nyní zahrnuty do pravidel A 4 a A 7 každé doložky Incoterms 2020. Stejně jako u jiných podmínek Incoterms je třeba poznamenat, že podmínky Incoterms se přímo vztahují pouze na smluvní strany kupní smlouvy a nejsou předmětem přepravní smlouvy.
  • Incoterms 2020 obsahuje ustanovení pro přepravu vlastními dopravními prostředky u podmínek Free Carrier (FCA), Delivery at Place (DAP), Delivery at Place Unloaded (DPU), and Delivered Duty Paid (DDP).
  • Pro zboží prodávané na základě podmínky FCA (Free Carrier) a určené k námořní kontejnerové dopravě stanovuje FCA do budoucna novou možnost. Kupující a prodávající se mohou dohodnout, že kupující dá pokyn svému přepravci, aby po naložení zboží vydal prodávajícímu konosament (Bill of Lading). Zároveň je prodávající povinen předat tento konosament kupujícímu. To se obvykle provádí prostřednictvím zúčastněných bank.
  • Přejmenování DAT na DPU (Delivered at Place Unloaded). Podle podmínky DAT Incoterms 2010 prodávající dodal zboží, jakmile bylo vyloženo z dopravního prostředku na „terminálu“. Podle poznámek k Incoterms 2010 však termín „terminál“ neměl být chápán z technického hlediska, ale znamenalo to jakékoli místo vykládky. Tato skutečnost byla v Incoterms 2020 zohledněna přejmenováním předchozí podmínky DAT na DPU (Delivered at Place Unloaded) pro větší přehlednost. To znamená, že v budoucnu může být jakékoli dohodnuté místo místem určení.

Incoterms platí mezi smluvními stranami (národně i mezinárodně) kupní smlouvy, ale neomezují zvláštní práva a povinnosti v rámci tohoto smluvního vztahu. Na základě takto zaručené jednotné definice je třeba se vyhnout následným problémům s výkladem nebo nesrovnalostmi mezi smluvními stranami. Je třeba poznamenat, že Incoterms vzhledem ke své povaze jako ustanovení typu Všeobecných obchodních podmínek nepředstavují zákonná ustanovení, a proto se stávají právně závaznými pouze tehdy, pokud byly účinně dohodnuty mezi stranami kupní smlouvy prostřednictvím odpovídajícího odkazu (pro Incoterms 2020, to je možné i před 1.1 2020). Bez ohledu na to mají v jednotlivých případech protichůdná zákonná ustanovení stále přednost před podmínkami Incoterms.

Incoterms revidovalo 500 odborníků z více než 40 zemí.

Tyto doložky jsou uznávány po celém světě a používají se ve více než 30 různých jazycích.

2
Novinky 12/11/2018
Hudební nástroje pod taktovkou DACHSERU

Obrovské tympány, harfa nebo kontrabasy. I to může tvořit obsah exportní zásilky. A pokud jede na koncert velký orchestr, zaplní hudební nástroje celý kamion. DACHSER Czech Republic takovou přepravu zrealizoval pro Symfonický orchestr Českého rozhlasu. Na 80 hudebníku se vydalo z Prahy na koncert do německého Wiesbadenu a svoje nástroje svěřili do rukou zkušeného logistika.

Číst
2
Novinky 12/11/2018
Radost z jízdy

Společnost Puky dostává na svých kolech do pohybu děti všech věkových kategorií. Aby se nabídka jízdních kol dostala k dětem a jejich rodičům po celé Evropě, spoléhá tradiční výrobce dětských kol již 10 let na logistiku společnosti DACHSER.

Číst
Tiskové zprávy 04/04/2019
DACHSER v Ostravě se přestěhuje do nových prostor

Mezinárodní logistický provider DACHSER Czech Republic podepsal smlouvu o výstavbě logistického centra na míru s developerskou společností CTP Invest. Ta pro DACHSER postaví v parku CTPark Ostrava v Hrabové novou skladovou a administrativní budovu o celkové rozloze 3 900 m2.

Číst
2
Novinky 05/23/2019
DACHSER se zaměřuje na vzdělávání svých zaměstnanců

Mezinárodní logistický provider DACHSER Czech Republic investuje do vzdělávání svých zaměstnanců. Společnost v České republice zaměstnává téměř 600 lidí, každý z nich má vlastní vzdělávací plán a projde každý rok řadou školení a kurzů. Jen za poslední rok činily vzdělávací a školicí aktivity 18 000 hodin. Letošní investice do know-how zaměstnanců představuje ve srovnání s rokem 2018 dvojnásobek a je daleko nad rámec povinných kurzů předepsaných českou legislativou.

Číst
Novinky 05/23/2019
Dlouhodobé partnerství je jedna z největších hodnot

Radomír Němec vede pobočku DACHSER Ostrava od roku 2013. Podařilo se mu nastartovat její další rozvoj a dnes stojí pobočka na prahu stěhování do zcela nových prostor s větší skladovou i překládkovou kapacitou. Povídali jsme si s ním o tom, jaká k tomu vedla cesta a jak se žije a pracuje na severu Moravy.

Číst
Novinky 02/08/2019
DACHSER na prvním místě ve sběrné službě

V nejnovějším žebříčku „Top 100 in Logistics“ udržel mezinárodní logistický provider DACHSER svoji pozici na prvním místě ve sběrné službě v Německu a o jednu příčku se posunul v celkovém hodnocení německého trhu – nyní je logistickou společností se třetím největším obratem.

Číst
Tiskové zprávy 01/10/2019
DACHSER vsází na lithium-iontové technologie

Mezinárodní logistický provider DACHSER oznámil, že plánuje nahradit veškerou svoji pozemní manipulační techniku v Evropě, která čítá přibližně 6 000 kusů, technikou na energeticky úsporné lithium-iontové baterie. Stát se tak má do konce roku 2022.

Číst
Tiskové zprávy 11/05/2018
DACHSER Hradec Králové se přestěhoval do nových prostor

Mezinárodní logistický provider DACHSER se přestěhoval do nových skladových a administrativních prostor v Hradci Králové. Na celkové ploše 4 760 metrů čtverečních logistických a kancelářských ploch bude královéhradecká pobočka společnosti poskytovat široké spektrum logistických služeb včetně skladování, konsolidace zboží pro regionální a dálkové přepravy i kontraktní logistiky.

Číst
Novinky 09/11/2018
DACHSER 10 let oficiálním logistickým partnerem Vuelty

DACHSER se stal již podesáté v řadě výhradním logistickým partnerem a jedním z hlavních sponzorů známého cyklistického závodu Vuelta. Celkem 31 DACHSER vozidel a na čtyřicet zaměstnanců doprovázejí Vueltu po celé její cestě Španělskem a Andorrou.

Číst