DACHSER bodoval v zákaznické spokojenosti

DACHSER provádí průzkumy spokojenosti u svých zákazníků ve spolupráci s nezávislým institutem pro průzkum trhu více než deset let. Poslední průzkum provedený v létě loňského roku potvrdil dobré výsledky předchozích let. Zejména pak ukázal vysokou emoční loajalitu zákazníků k této rodinné společnosti.

DACHSER pravidelně a systematicky vyhodnocuje spokojenost zákazníků

Globálního průzkumu se zúčastnili stávající zákazníci společnosti. Ti potvrdili trvale vysokou úroveň spokojenosti se společností DACHSER. V porovnání s ostatními poskytovateli služeb v B2B sektoru se DACHSER umístil v první třetině společností, tedy vysoko nad průměrem. Průzkum je prováděn pravidelně a systematicky s cílem získat věrohodný obraz o sentimentu zákazníků. Na základě toho může společnost DACHSER své služby průběžně kontrolovat, modifikovat je a neustále zlepšovat.

Kvantitativního průzkumu se zúčastnilo okolo 19 procent pravidelných zákazníků z celého světa. Průzkum byl proveden online, metodou CAWI, která se běžně používá v empirických průzkumech trhu. Společnost DACHSER považuje za důležité, že jak průzkum, tak i analýza byly provedeny v souladu s vědeckými standardy objektivity, spolehlivosti a validity.

Emocionální vztah jako hlavní hybatel spokojenosti

Celkově je emocionální vztah se společností DACHSER klíčovým faktorem vysoké úrovně spokojenosti. Přitom rozhodujícími faktory je navázání úzkého obchodního vztahu a projevené uznání. Další závěry ukázaly, že zákazníci chápou náročné časy v logistice, ale je zde také prostor pro ještě lepší konstruktivní zpětnou vazbu a konkrétní přístupy k řešením, například v zákaznickém servisu. Zákazníci naopak výslovně chválili například servis, ale i vstřícnost a kompetentnost zaměstnanců, řidičů a řidiček, které vyzdvihovali jako odlišnosti od ostatních poskytovatelů služeb.

Na základě výsledků průzkumu spokojenosti zákazníků vypracovává společnost DACHSER konkrétní doporučení pro jednotlivé obchodní divize a pobočky s cílem udržet své služby na trvale vysoké úrovni a neustále je zlepšovat.

DACHSER celosvětově
Kontaktujte nás
Kontakt Lenka Demlova