News

Radost z jízdy

Společnost Puky dostává na svých kolech do pohybu děti všech věkových kategorií. Aby se nabídka jízdních kol dostala k dětem a jejich rodičům po celé Evropě, spoléhá tradiční výrobce dětských kol již 10 let na logistiku společnosti DACHSER.

Radost z jízdy
Radost z jízdy

Děti všech věkových kategorií jsou rády v pohybu: kola a tříkolky pro ty nejmenší, později pak koloběžky a motokáry a pak kola pro starší děti a mládež. Středně velká firma Puky, která vyrábí a prodává všechny druhy dětských kol a jejich příslušenství již od roku 1949, sídlí v německém městě Wülfrath, které se nachází mezi Düsseldorfem a Wuppertalem. Již téměř 70 let je logo, které představuje červený podlouhlý osmiúhelník s charakteristickou bílou úhlopříčkou a názvem společnosti v černé barvě, dobře zapsáno v povědomí veřejnosti. Představuje značku, kterou v Německu téměř všichni znají a stále více se dostává do povědomí i v celé Evropě. 

Organický růst s DACHSEREM

S logistickým centrem DACHSER Niederrhein (oblast Dolního Rýna) začala společnost Puky spolupracovat již v roce 2008. Ve městě Neuss provozuje poskytovatel logistických služeb pro Puky evropský centrální sklad hotových výrobků. Je to výborná lokalita, všechny výrobky od společnosti Puky od koloběžek až po skútry se skladují v blízkosti sídla společnosti v nedalekém Wülfrathu. Montáž výrobků provádí převážně osoby se zdravotním postižením, pro které je připraven výukový program pro montážní práce. Hotové výrobky jsou dodávány přímo do centrálního skladu společnosti Puky, odkud jsou distribuovány do prodejen ve 28 zemích Evropy. „Kontraktní logistika od společnosti DACHSER zahrnuje skladování, příjem a odbavení zásilek, vychystávání a distribuční logistiku po celé Evropě,“ vysvětluje Susanne Schmitz, konzultantka DACHSER Contract Logistics Neuss, která poskytuje zákaznickou podporu společnosti Puky.

„Naplánování celého roku probíhá společně se zákazníkem,“ říká Susanne Schmitzová. „Zvláště na začátku a na konci roku si musíme být jisti, že jsme vše dobře rozvrhli. Obchodníci z retailu objednávají více dětských kol na jaře, když začíná být venku teplo. Obrat je ale vysoký i v zimě, protože hračky jako dětská kola nebo tříkolky jsou obzvláště oblíbené jako vánoční dárky.“

Vzhledem k tomu, že struktura retailových zákazníků společnosti Puky je velmi rozmanitá, zvláštní výzvu představuje rozložení zboží na paletu. „Chcete-li naplnit paletu pro společnost Puky, musíte opravdu vědět, jak na to,“ říká Mathias Heller, generální ředitel společnosti Puky. „Musíte dát dohromady různé formáty a vyvážit různé objemy výrobků. Je to trochu jako hra Tetris. Musíte také myslet na to, že mnoho výrobků se dodává v hotových prodejních kartonech, které nesmí být za žádných okolností poškozeny.“ To vyžaduje odborné znalosti, které nemá každý. „Cítíme, že DACHSER dobře chápe všechny naše potřeby a že jsou naše výrobky v dobrých rukou jak v našem centrálním skladu, tak i po celou dobu manipulace a přepravy,“ dodává Mathias Heller.
„Úspěšná kontraktní logistika společnosti DACHSER je založena na úzké spolupráci se zákazníkem na rozvoji a implementaci efektivního logistického konceptu a tím vytvoření podmínek pro organický růst společnosti,“ říká Alexander Tonn, Managing Director European Logistics pro Německo a korporátní ředitel divize Contract Logistics. „Naše celoevropská přepravní síť nám spolehlivě umožňuje obsluhovat trhy našich zákazníků."

Každá řídítka se důkladně testují
Každá řídítka se důkladně testují

Zajímavosti v Evropě

„V Německu, kde realizujeme 70 % našeho prodeje, je naše značka velmi známá, takže není téměř žádný prostor pro růst,“ říká výkonný ředitel společnosti Puky Mathias Heller. Proto před pěti lety začala společnost Puky zaměřovat své úsilí na další evropské trhy. „Očekáváme, že náš poskytovatel logistiky bude spolehlivý a flexibilní a že bude schopen efektivně a zodpovědně zvládnout naše velmi rozmanité typy výrobků a velikosti balení. Musí se jednat o správnou kombinaci kvality, ceny a dodací doby, tak jak je tomu u společnosti DACHSER.“ Podle Mathiase Hellera tato spolupráce položila základy pro to, aby značka Puky oslovila děti a rodiče v celé Evropě.

Kontakt Corporate Public Relations
+49 831 5916-1420